Zarówno małe, jak i duże firmy muszą udoskonalać oraz tworzyć nowe produkty czy usługi. Większość z nich nie podchodzi do tych procesów w sposób systematyczny i dobrze zaplanowany, przez co nie wykorzystuje w pełni potencjału innowacji. To trudne również dlatego, że wokół tego pojęcia narosło wiele mitów, które dezorientują menedżerów.

Gdy wszyscy mówią o konieczności poszukiwania nowych rozwiązań, mało kto wie, jak w praktyce je realizować, by przynosiły one satysfakcjonujące zyski. Jednym ze skutecznych sposobów na optymalizację procesów innowacji jest aktywizowanie wokół nich klientów. Takie podejście pomaga zmieniać ofertę zgodnie z ich preferencjami, co gwarantuje udaną komercjalizację. To okazja do oszczędności, ponieważ część zadań i związanych z nimi kosztów zostaje przerzucona na klientów.

PODCZAS TEJ SESJI:

  • nauczysz się wykorzystywać prekursorską metodę współtworzenia wartości (co­creation) i przekonasz się, dlaczego w procesy innowacyjne warto angażować przedstawicieli różnych działów firmy oraz jej klientów
  • dowiesz się, jak stworzyć mechanizmy nowego rozwoju firmy i wesprzeć go od strony operacyjnej, aby zoptymalizować koszty i zapewnić przyszłe zyski firmie
  • poznasz sprawdzone podejście do wdrażania innowacji krok po kroku, dzięki któremu zastąpisz drobiazgowe przygotowywanie planów eksperymentowaniem
  • otrzymasz konkretne narzędzia do zwalczania różnego rodzaju inercji, przez które firma znacząco traci swoją zdolność do zmiany.

dr Régis Lemmens

Jeden z najbardziej innowacyjnych ekspertów, łączy perspektywę badacza i praktyka biznesu. Twórca metody co-creation wykorzystywanej zarówno w sprzedaży, jak i w zarządzaniu do poszukiwania najlepszych rozwiązań wraz z klientami. Założyciel firmy konsultingowej Sales Cubes pomagającej reorganizować procesy w kierunku innowacji, myślenia projektowego i nowych sposobów zarządzania relacją z klientem. Członek zespołu ekspertów Impulse Brussels, agencji przedsiębiorczości wspierającej przedsiębiorców. Doradca ceniony zarówno przez duże firmy, jak i start­upy. Współautor bestsellera From Selling to Co-Creating oraz wykładowca europejskich uczelni biznesowych.