Zmienne środowisko biznesowe premiuje nowy, tzw. antykruchy typ zespołów i liderów, którzy lepiej niż konkurenci radzą sobie z niepewnością i stresem. Zamiast unikać tych czynników, wręcz wystawiają się na ich działanie, co stymuluje ciągły rozwój i nie pozwala popaść w zabójczą rutynę. Wyróżniające się taką postawą zespoły nie powstają samoistnie. Do ich stworzenia potrzeba określonych umiejętności, których każdy lider może się nauczyć!

Jak rozwijać w sobie nową kluczową cechę menedżera, która pozwala wzmacniać się z każdym wstrząsem? Jak kreować zespoły dzielnie zmagające się z nowymi rodzajami wyzwań biznesowych? Jak czerpać przewagę z kolektywnego działania? Tylko antykruche zespoły z antykruchymi liderami

na czele potrafią przekuć potencjalne niebezpieczeństwa w czynniki wzrostu firmy! Pora wykorzystać niepewność, przypadkowość i stres do wzmocnienia siebie i współpracowników.

DZIĘKI TEJ SESJI:

  • poznasz przepis na antykruche przywództwo, które pozwoli Ci oswoić siebie i zespół z ciągłymi zmianami,
  • zrozumiesz przełomową formułę 4 razy „I” i wykorzystasz ją do budowy silnych relacji z pracownikami, sprzyjających wydobyciu z nich maksimum ich możliwości,
  • poznasz 5 kluczowych czynników superefektywnych zespołów i dowiesz się, jak dzięki nim stworzyć warunki do współpracy przynoszącej ponadprzeciętne wyniki,
  • przekonasz się, czego każdy menedżer powinien nauczyć się od trenerów zespołów piłkarskich, a zespoły od najlepszych drużyn sportowych, by skutecznie stawiać czoła złożoności,
  • nauczysz się łączyć propozycję zbiorowej wartości z obietnicą indywidualnej korzyści, co pomoże Ci zwiększyć zaangażowanie pracowników w realizację powierzanych im zadań.

Wolfgang Jenewein

Jeden z najbardziej inspirujących autorytetów przywództwa. Wykładowca na University of St. Gallen, doradca kilkunastu międzynarodowych firm, a także coach uznanych drużyn sportowych, w tym klubu Bundesligi VfB Stuttgart. W swojej pracy koncentruje się na przywództwie transakcyjnym i transformacyjnym, przewodzeniu zmianom, a także kierowaniu wysokowydajnymi zespołami.

Popularyzator behawioralnego brandingu, inteligencji roju i psychologii sportu w zarządzaniu biznesem. Autor wielu  książek i artykułów naukowych. Zdobywca licznych nagród, w tym Best Teacher Awards dla najlepszego wykładowcy w programie Technology Management oraz Executive MBA na University of St. Gallen.