Tworzenie strategii cenowej jest niezwykle ważnym, a jednocześnie trudnym zadaniem. To właśnie od niej zależą wyniki sprzedażowe firmy i jej pozycja na rynku. Jak zatem kreować politykę cenową w cyfrowym świecie? Co stanowi wartość dla konsumenta i jak ją tworzyć w jego świadomości, aby zachęcić go do zakupów? Jak wykorzystywać najnowsze technologie i wiedzę o kliencie do opracowania modelu cenowego?

Odkryj sekret inteligentnego pricingu i uzyskaj cenę adekwatną do wartości dostarczanej klientom! Dzięki najskuteczniejszym metodom zarządzania cenami i przychodami zapewnisz firmie nowe możliwości rozwoju i wykorzystasz szanse na dodatkowe zyski.

 

DZIĘKI TEJ SESJI:

  • dowiesz się, jak wykorzystywać oprogramowanie retencyjne dla podnoszenia poziomu zadowolenia klientów i zwiększania przychodów,
  • poznasz innowacyjne metody uzyskiwania ceny odpowiedniej do pełnej wartości produktu,
  • otrzymasz narzędzia, które pozwolą Ci opracowywać skuteczne modele pricingowe dzięki wykorzystaniu analizy danych i symulacji,
  • dowiesz się, jak oceniać czynniki wpływające na gotowość klientów do kupna produktu w określonej cenie,
  • nauczysz się łączyć algorytmy z wiedzą na temat klientów i produktów, by stworzyć zoptymalizowany system cenowy.

prof. Hermann Simon

Jeden z najważniejszych autorytetów w obszarze polityki cenowej na świecie, były profesor akademicki (Harvard, Stanford, MIT). Współzałożyciel firmy Simon-Kucher & Partners, światowego lidera w doradztwie cenowym, gdzie obecnie pełni funkcję przewodniczącego rady nadzorczej. Ceniony prelegent, publicysta biznesowy, autor takich bestsellerów jak Power Pricing czy Hidden Champions.