Strategia marketingowa nowej generacji: co rzeczywiście działa dzisiaj w biznesie?

Dowiedz się, jak skutecznie pozyskiwać klientów i budować ich lojalność, bazując na faktach, a nie na mitach

5wrzesnia

SESJA 3.
STRATEG

p3500

Każda firma potrzebuje stale zdobywać nowych klientów, ale w dobie szumu informacyjnego trudno namierzyć praktyki, które rzeczywiście przyczyniają się do wzrostu biznesu. Wiele z modnych rozwiązań wcale nie opiera się bowiem na rzetelnych podstawach, ale na mieszance intuicji i działań metodą prób i błędów, które często bywają dość kosztowne…

W jakie strategie inwestować i jak rozwijać biznes, by przestać bać się strat, a zamiast tego sukcesywnie zwiększać zyski? Czas rozprawić się z mitami narosłymi wokół tego, co działa na klientów i zacząć stosować praktyki o naukowo potwierdzonej skuteczności.

PODCZAS TEJ SESJI:

  • sprawdzisz, które z obecnie przez Ciebie stosowanych technik marketingowych szkodzą Twojej firmie, obniżając poziom lojalności klientów i sprzedaż,
  • dowiesz się, które rozwiązania rzeczywiście działają, dlaczego tak się dzieje i jak możesz szybko zacząć stosować je we własnej firmie,
  • poznasz polskie studia przypadków, które pokazują, jakie wymierne korzyści niesie ze sobą marketing bazujący na dowodach (evidence-based marketing).

dr Byron Sharp
Byron Sharp jest dyrektorem EhrenbergBass Institute – największego na świecie centrum badań nad skutecznością marketingu. Jego pierwsza książka – How Brands Grow: What Marketers Don’t Know – została nazwana jedną z najbardziej wpływowych publikacji na temat marketingu (Warc, 2015) i wybrana książką roku przez czytelników „AdvertisingAge”. W 2015 roku Sharp wydał kontynuację bestsellera (How Brands Grow Part 2) razem z prof. Jenni Romaniuk, a także podręcznik akademicki Marketing: Theory, Evidence, Practice, który zbiera najnowszą wiedzę na temat marketingu oraz całego nurtu evidence-based thinking.